13 mars 2014

Två av tre

Stängningsskift två av tre bakom, och jag är otroligt trött. Det är lite sådär så jag funderar om jag håller på att bli förkyld igen, eller om inte förra veckans förkylning riktigt gett med sig ännu. Jobbade i varje fall 9-17 idag. Trampade hem i den kyliga blåsten och bänkande mig framför en tallrik med kryddig potatissallad (hemgjord) och Årvasskinka. Gött! Nu vilar jag mig här på soffan, invirad i filten. Sambon lirar gitarr i sitt rum. Vilken tur att vi har stor lägenhet! Ska försöka orka börja på med städningen här lite ikväll, så hinner jag med fredagsmys imorgon, istället för att dammsuga hela kvällen... Ska på något vänster pallra mig till gymmet ännu ikväll också. Hade tänkt sticka direkt jag kom hem och efter en portion mat i magen, men nähepp då var jag så trötter. Bättre lär det väl inte direkt bli före klockan 20:30!

Tröitt å slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar