13 april 2014

Cloudy sunday

Så Umeå är sett och gjort. Skulle bara köpa nya träningsskor och en plånbok. Hem kom jag med nya träningsskor och tusen andra saker, men ingen plånbok. Sådär som det brukar gå! Nu får jag verkligen sätta shopstop åt mig ett tag!!! Hemma var jag runt klockan ett på natten, och i morse vaknade jag runt elva. Lugnt och skönt och jag ligger faktiskt och lyssnar på ett avsnitt SNAKK. First time..

Borde kanske fixa ihop lite frukost åt mig. Men jag orkar inte. Enklare att bara äta upp resterna av risgrynsgröten som brunch. Borde plocka ur och i diskmaskinen. Tvätta kläder. Byta lakan i sängen. Borde räfsa (men vilken tur att det regnade igår och är vått ute idag!). Tvätta fönstren. Gå till gymmet. Vet inte riktigt vad jag orkar med idag. Känns lite som en såndär slow sunday. Får se när sambon kommer hem också. Inte hört ett ord sen klockan två igår... Som vanligt. Klockan fem blir det promenad med åtminstone Madde, får se om Cila och Maria hänger med också. Om jag är riktigt hurtig blir det väl ett gympass före det. Känner mig själv så väl att jag vet att om en timme har jag leidon på att surfa igenom internätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar