18 april 2014

Den längsta dagen i världshistorien

Igår:
 Tortillas, allti gott!
 Drack upp rosévinet som jag fick i examenspresent - när jag gick ut Yrkes!
 En succé, kommer bli sommarens storfavorit!
 Blondit i vårt gäng
 Och angry bitches, Sara och jag, haha! Jag ser lite ut som en påskhäxa förresten.
Vi for till Olli's klockan halv ett. Inte så stort drag men sällskapet var desto trevligare. Jag lyckades som vanligt ta EN bild. Men vi hade det fint och for hem strax före valomerkki. Tack och förlåt, som vi brukar säga!

Idag:
 
Bra feelis imorse, eh? Åt lite frukost och donade på i lugn takt innan vi åkte hemåt runt klockan ett.
 Min nya örtstege hade kommit! Borde bara komma på hur man planterar dedär örtpåsarna jag köpt... Hmm.
 Såhär ser jag ut idag. It så sexi.
 Sysselsatte mig med att prissätta mina loppisgrejer. Två fulla IKEA-kassar, fan om de kommer tillbaka! Jag ska alltså sälja på loppis i Oxkangar, 1-3 maj. You should be there!

Sen hade jag tänkt skriva dethär inlägget, och sova. Men sambon ringde och tyckte vi borde äta nåt. Jag höll med. Så nu har vi ätit på ABC. Lövbiff blev det för mig idag. Och nu tänker jag fortsätta slöa. Och kanske dammsuga trappuppgången och hämta videkissor. Om jag orkar. Så antagligen inte. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar