1 april 2014

Den sömnlösa natten

Så ifall ni undrar varför det varit tyst här idag är det faktiskt inte för att det är måndag och jag haft fullt upp. Eller ja, jo, rätt fullt upp har jag väl haft med jobb, storshopping i Vörå (förvånas fortfarande över hur mycket jag fick för 115€, på Livsmedel hade det varit en kasse, typ), Nykaabi-besök med en ridtur samt kort visit hos moster.

Nå, varför har jag inte varit på zumba kanske ni undrar? Av den enkla orsaken att jag sovit typ 2,5h inatt. Och hade 6:15-13:30 skiftet... Tänkte spara på både energin och ryggen och skippade alltså dagens träning. Inte för att jag var energilös, nehej, hade nog säkert orkat! Men för att jag hör min naprapat i huvudet "sover itt du ådentlit å anstränger de baket så halldär itt diskan din". Okej okej Sören, jag lyder! Så det blev en sån måndag. Avslutade med bästa Simon-avsnitten (go Kaj-Alfredz liksom!) och nu ska jag göra mitt bästa för att somna. Å hastot ska e ga! Nattnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar