19 april 2014

"Gör påsken gul och kul...

... Kuckeelikuu!" Brukar vi sjunga på jobbet. Glad påsk påå edar notå! Igår hade jag lite krabbis. Ehe. Idag är det betydligt bättre. Men jag mår illa av allt påskgodis jag ätit under veckan. Fiffaan alltså! Hoppas verkligen jag lyckas svänga detta på direkten och vara nyttig kommande vecka istället. Nytt program på gymmet och nya tag efter det då! Nu är countdownen till sommarn officiellt påbörjad då, efter påsken alltså. Ska bli skönt att få kämpa på igen.

Steg upp runt tio idag. Har redan hunnit promenara till svärisarnas efter bilen, och så besökte jag käraste Linn i Vörå. Vi var ute på en skön långpromenad, 7,5km och 1h 11 minuter. Härligt! Och jag behövde verkligen få prata av mig. Ingen som förstår mig som Linn, så är det bara. Because we belong together now, som vi pa säg förr i väädin. Nu har vi enchiladas i ugnen här hemma och magen kurrar. Sen är det on the road som gäller igen, ska till Nykaabi för en påsktur med Elli. Sen inga storslagna planer för kvällen, vi får se hur det går. Häppi iister!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar