13 april 2014

I dagsläget


Fotograferat 30.3. efter städning. Ett hem i ständig förändring, vars stil fortfarande inte är riktigt komplett. Kontoret har fortfarande inte fått nya väggar, som ni kan se. Men det kommer nog hända, förr eller senare. Vi har inte så bråttom. "Udda hörnan" i stora hallen fungerar som provisorisk kontorshörna. Sovrummet ska få sig ett lyft med en hemgjord sänggavel, och byrån i stora hallen ska flyttas till lilla hallen, och istället ska ett hemgjort smalt plankbord få flytta in. Lite hyllor och tavlor skulle inte sitta fel på de buckliga fula väggarna i den omtalade hallen heller... Men he e pågang! Vi trivs och har det bra som det är. Bara jag får förändra och inreda i egen takt är jag nöjdare än nöjdast.

2 kommentarer:

  1. Nu ska jag fråga dig, som är så hälsosam: Hur går man ner i vikt om man är som jag - sockerberoende? 157 cm och 64 kilo e int så riktit bra kombo...

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag är väl inte speciellt hälsosam, direkt! försöker bara röra på mig mycket så det inte ska spela så stor roll om jag "råkar" äta nån bulle här och där ;) själv är jag 167cm och 77kg, så det är nog ännu värre!
      kan försöka skriva ihop ett inlägg!

      Radera