5 april 2014

Mina ögonbryn - en stilstudie

Anonym undrade ifall jag plockar bort den "innersta" biten av mina ögonbryn, och påpekade att det ser konstigt ut. Nej, jag plockar inte bort den med vilje, utan för att jag inte kan låta några ynka strån växa där. Har faktiskt inte tänkt så mycket på dethär, eftersom det är nåt jag inte kan göra nåt åt. Mina ögonbryn har pretty much alltid sett ut sådär. Ja, sen jag började plocka dem åtminstone. Grävde fram några bilder från åren som gått. Började plocka mina ögonbryn sommaren 2004, alltså när jag skulle börja på sjuan till hösten. A trip down memory lane, varsågoda! Och ni lär förstå varför de inte växer ut längre...

 Mimmi ca 3 år. Sådär såg det ut på den tiden!
 Orsaken till att jag började plocka mina ögonbryn... Hujedamej! 12 år gammal och inte undra på att pojkarna tittade åt ett annat håll...
 Hösten 2004. Tror detta är sista bilden med "bitarna" kvar, faktiskt!
För sen gick det såhär.......... Januari 2005! Och värre än sådär har det aldrig varit, tack och lov.
 På hösten 2005 såg det liiite bättre ut i alla fall! Men ni ser att "svängen" är borta.
 2007.
 2009, blir tunnare igen...
 2010 och student och mina ögonbryn var rätt så icke-existerande igen. Suck alltså!
 Vårvinter 2011.
 Höst 2011 och äntligen lite tjockare igen.
 Sommar 2012.
 Höst/vinter 2012.
 Förra sommarn, 2013, och perfekt storlek och tjocklek! Bara liten bit borta..
 Och i nuläget: Såhär tjocka målar jag dem när jag "sminkar upp mig".
Men som ni ser fattas det nog en bit, som Anonym säger. Nåja, skitsama! Värre kunde det va. T.ex. som januari 2005 all over...

Och sori för taskig bildkvalitet, snattade dem från Bilddagboken/Facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar