14 april 2014

Monday again

Fyradagars arbetsveckan inleddes med 8:30-15:30 + lite planering efteråt. Min cykel hade fortfarande punka, eller ja, för tredje gången utan att jag använt den får jag väl säga. Men vilken tur att jag köpte en superbra och bekväm cykel åt Kalle i födelsedagspresent, så jag kommer mig till jobbet i varje fall! Lite invecklat utan bil och cykel just nu... Har faktiskt funderat på att köpa egen bil. Men det känns liiite onödigt att köpa bil och betala massa försäkringar för att köra 50-100km i veckan. Faktiskt. Köpa bil för att köra till Nykaabi och tillbaka, kom igen. Men jaja. Vi veckohandlade och sen kokade jag ihop kycklingfiléer med ris/quinoa och sallad. Göttens! Nu ska jag försöka skriva ihop lite NNSB-grejs på 10 minuter innan det blir dags att åka iväg till Jutas och därifrån vidare på veckans zumba. TTL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar