29 april 2014

Once upon a time

2009-2010, den bästa tiden i mitt liv. Bildbomb, varsågoda:
 En gång i tiden blev jag bagare-konditor...
... och student.
 En gång i tiden hade vi årets konditor...
 ... och årets bagare.
En gång i tiden hade vi Penkkis.
 En gång i tiden var jag och min syster och våra kusiner såhär små (och smala!)
 En gång i tiden upptäckte jag och Linn Kangan för första gången.
 En gång i tiden såg jag och Madde ut såhär.
 En gång i tiden fick jag min alldeles egna Nissi i 18-års present.
 En gång i tiden kunde jag köra båt. Fattar fortfarande inte hur vi överlevde dendär helgen...
 En gång i tiden var vi på Lasse Stefanz vid Åminne. Fortfarande den bästa dansen jag nånsin varit på.
 En gång i tiden klämde Kalle sitt långfinger och fick det sytt. Än idag är det buckligt.
 En gång i tiden fördrev Linn, Linda och jag tiden på Code såhär.
 En gång i tiden blev jag och Linn lurade att åka i en dödsfälla på Powerpark. Vi kom just och just ut med livet i behåll.
 En gång i tiden rökte jag. Här i min absoluta favorittröja, som jag för allt i världen inte förstår varför jag kastade.
 En gång i tiden hade vi den bästa midsommarfesten i historien.
 En gång i tiden var Heidi faktiskt såhär liten och göllig!
 En gång i tiden var Tossa och jag såhär snygga.
 En gång i tiden såg jag ut såhär. Kämpar för att göra det igen!
 En gång i tiden gjorde vi något legendariskt vid Yrkes.
 En gång i tiden satt jag för första gången i en varmansbil. Jag var såld i första kurvan.
 En gång i tiden skrev jag och Linn "kära dagbok idag har vi kört på Riksåttan utan byxor" och det var sant.
 En gång i tiden hade vi kräftskiva och firade villaavslutning i Bambaviken. Fortfarande den bästa villaavslutningen i mitt liv.
 En gång i tiden flyttade Kalle och jag till Jeppis.
 En gång i tiden var jag och Linn som två pusselbitar. Kåtten & Mårran forevahh!
 En gång i tiden tog någon en första gemensamma bild på mig och Kalle.
 En gång i tiden var jag snygg afrikan.
 En gång i tiden hade jag snygg frilla och vägde 67 kilo.
 En gång i tiden gjorde jag och Kalle en seriebildskyss.
En gång i tiden var vi på klassresa från Yrkes. 

Oj så många fina minnen. Always on my mind!

6 kommentarer:

  1. Härlit, härlit, HÄRRRLIGT! <3

    SvaraRadera
  2. Oj, våra härliga vistelser i Codes omklädningsrum :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja kan nog ibland enno få skrattanfall tå ja tänker på va ader måst ha tänkt om oss tär vi peppla åpå å såg heilt sjuk ut :D

      Radera
  3. OJ va vi ha ändra sedan hede.. Men bra bild åv oss! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo liti annorlunda sir vi jo nog ut järett ;) men faktiskt ein åv demde betär bildren!

      Radera