27 april 2014

Revykavalkaden 2014

Dagen i stora drag:
- väckning 7:30
- bussen åkte iväg från ABC 8:20
- otaliga upphämtningar, framme i Vasa runt 10
- övningarna började genast
- matpaus (skinkfrestelse och sallad) runt 12:30
- övningarna fortsatte
- Janina och jag smet iväg till Punnitse & Säästä och gottade oss
- första föreställningen 15:30
- väääääntade... hämtade lite ätbart från Sale
- andra föreställningen kl 19
- iväg till Kesmo på mat och efterfest
- runt 0:30 smet jag iväg till Ollis (liftade med nån från festen)
- taxin for hemåt 3:45
- efter"fest" hos Rasses
- slocknade runt 6:45

 Ralf och Runa, dvs. Nea och Emma taggar för sitt nummer!
 Backstage @ Revykavalkaden
 Mellan föreställningarna gick vi iväg till Sale på andra sidan gatan. Klädda såhär. HAHA. Men det var härligt ute! Och ja, jag tror jag kunde skaffa mig en maxiklänning nu faktiskt.
 Best damn posers ever?
 Selfie in the sun...
 Feelisen på topp? FAKK MAJJ LAJF tänkte vi innan dagen var över.
 Tillslut var kavalkaden slut och det blev eftersläpp på Kesmo. God mat fick vi!
 Janina och jag blev ju superbra på bild...
 Fåltchi
 Nea (och Vöbåoan) hamnade på bild också tydligen
 Undrar hur många vi egentligen var?
Vi hade ett band också som underhöll. Men Jan fick vikariera sångaren när det blev för knepigt. Då svängde det åtminstone! Och dethär är sista bilden jag har, observera vad klockan är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar