7 april 2014

Second

Andra födelsedagen i dethär hushållet - idag är det Kalles 22-årsdag! Jag hade öppningsskifte och började 6:30, så han fick en vacker födelsedagssång och sen gjorde jag i ordning frukosten färdigt innan jag bilade iväg. Slutade klockan 13 och for via bibban efter en omgång nya böcker. Tänkte vara hurtig och gå ut och räfsa en stund, men konstaterade rätt fort att jag behöver få vila upp mig nån minut också. 16:40 ska jag befinna mig vid naprapaten i Jeppis, och innan dess har jag en del ärenden jag ska ut på. Så det blev en vanilj-Skyr och klädombyte och strax bilar jag iväg. Ska se hur jag orkar, men har nog planerat att stanna i Jeppis efter naprapaten och närvara på Annas zumba. Det behöver jag efter en såhär crazy helg! Min stackars mage dödar mig idag...

Lördagsbilder:
 "Krigsveteranerna" efter paintball, som verkligen var superkul!
 Sen blev det kaffe och tårta samt umgänge hemma hos oss.
 "But first, let me take a selfie"
 Böörthdejjgöörl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar