27 april 2014

Sömnbristen

Så det blev en actionspäckad lördag och en alltför sen kväll för mig. Bussen mot Vasa startade 8:20 och hemma var jag igen 4:30. Men då gick ja inte hem, nej, eftersnack och soffhäng hos grannen snett till höger. Slängde mig i säng 6:45 ungefär. Vaknade elva och här ligger jag inte alltför trött. Fattar inte... Gäspade hela dagen under kavalkadövningarna och orkade just och just genom showerna kl 15:30 och 19. Efterfest med mat blev det runt tio och sen liftade jag till Ollis. Brukar, utan undantag,  alltid bli trött när jag dricker. Men inte denna gång. Inte när jag var övertrött från förr. Skumt!

Nu ska jag fortsätta motivemppa från livet men sen ska jag dra på mig träningskläderna och åka på dendär första långturen med cykeln. Förr eller senare slår väl tröttheten in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar