15 maj 2014

Almost friday

Som jag anade så slår gårdagens energiboost tillbaka idag. Vilken tur att jag inte stack iväg på dendär cykelturen jag var sugen på igårkväll efter min och Maddes promenad, hade väl inte kommit mig upp ur sängen idag då.. Jobbat vanliga 8:30-15:30, och så lite datortid innan jag trampade hem i vårvädret. Nu borde jag värma lite soppa åt mig och sen tvätta sovrumsfönstren. Gym är schemalagt för kvällen också, annars inte mycket. Är verkligen supertrött! Och öppningsskifte igen imorgon. Så skönt att det är fredag som näst, denhär veckan har faktiskt segat sig fram. Annars brukar ju tisdag, onsdag, torsdag bara vara ett enda gegg av dagar som susar förbi... Men icke nu! Kanske för att det är så lite kvar nu till sommaren, så bromsar det in en stund? Hoppeligen, kan inte komma över att jag snart måste krama mina kära kids hejdå för en tid. Huhh vad sorgligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar