4 juli 2014

Busy doing nothing at all

Godmorgon världen, och good morning friday! Lite bisi idag så jag ska fatta mig kort. Vaknade för en timme sen ungefär, har ätit frukost, tvättat fejset, bäddat sängen och packat gymväskan. Sitter som bäst i bikini och ska som näst smörja in mig och hoppa i solstolen nån timme. Lite lunch emellan men mest slappande nu på förmiddan. Runt klockan tre borde jag söka mig till gymmet för ett 4 seriers benpass, tar cirkus en timme. Hem, fixa mat, duscha, till Hällnäs-loppis och hämta de överblivna sakerna (mellan 14-18, så får skynda mig för att hinna till 18) och sen dagens svåraste uppgift: välja kvällens outfit! Just nu verkar ju vädret lovande, är det lika fint och varmt ännu ikväll lutar det mot klänning. Maxmodansin är det förstås jag pratar om! Bussen går 21:30 från ABC, och före det hade jag nog tänkt dricka nån cider. Såattehäran. Bisi life, bisi fredag. Hoppas ni får en fin dag!

Sommar 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar