17 juli 2014

En bra start på dagen


Inte alltför motvilligt masade jag mig upp ur sängen klockan 0700(!) idag. Åt fil med banan och Granola, tvättade fejset, borstade tänderna, hoppade i gymkläderna och traskade uppför backen. Tanja hade redan varit igång en halvtimme när jag kom, så vi gjorde varandra sällskap och körde varsitt race. Fem seriers benpass för mig idag, och knät var förstås sjukt... Fick ta det lite lugnare än vanligt alltså. Otroligt skönt att ha undan både (första och andra) frukost, gym och dusch klockan nio på morgonen.

Nu har jag dötid framtill klockan två ungefär, då ska jag bila iväg till Jepo och hälsa på Hanna, som jag inte träffat på säkert ett år! Hohho. Sen vidare till Nykaabi för en tur med tant-Elli, och så ska vi se vad kvällen för med sig. Ryktas att det blir Toyota-testning vid Måtasberget, med förutsättning att min duktiga skruvare till sambo får allt färdigt. Kardaanikunkku tj2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar