12 juli 2014

Photoshoot sneakpeek

Så idag hade jag och Tidstjuven Maria bokat in en photoshoot på förmiddagen. Vädret var bästa tänkbara och nere vid hamnen var det lugnt och vackert. 111 bilder fick jag till min Dropbox ikväll och Maria håller som bäst på att redigera mina favoriter. Här kommer några som hör till mina personliga favon, oredigerade (endast förminskade att passa bloggens gratismått):

 Hahaha, "The Tyra Banks Fierce-pose"!
Och mina stackars bromsbitna ben! (älskar min vänstra lårmuskel här!)

Tusen tack Maria för en härlig förmiddag och inte minst - massa härliga, supersnygga foton!

2 kommentarer:

  1. Fina foton som Maria har tagit! :) Länge sen jag besökte din blogg.
    Jag brukar kolla på olika bloggar, en del fastnar jag och en del inte. ^_^
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hon är så fruktansvärt duktig på att fota dendär Maria :) kul att du tittar in!

      Radera