17 juli 2014

Sandaler

Hörni! Snart åker vi ju iväg till Turkiet (49 dagar kvar!), och jag är i desperat behov av nya sandaler tills dess. Hittills har jag bara använt mina gamla trotjänare, Adidas-sandalerna jag haft sen jag var typ 12 år. De funkar bra att promenera med, men är superfula. Som den skotönt jag är brukar jag ju förstås ha med massa andra skor också, typ ballerinas och espadrillos osv., men dem använder jag endast om kvällarna. Tänkte att om jag nu för en gångs skull skulle ta och satsa i ettpar ordentliga sandaler, som dessutom är snygga, så behöver jag kanske inte släpa med mig tio par skor för att fylla både snygghet och funktionalitet. Men jag vet faktiskt inte riktigt var jag ska börja söka. Lädersandaler. Snygga. Bekväma. Helst inte över 50-lappen. Var hittar jag?

Ungefärlig modell:
Dessa fem ovan från Ellos.
 Denna var ju skiiiiitsnygg! 699€(!?!) från Sportamore...
Ungefär sånahär har jag. Kvalitet. Bekväma. Men grå-orangea. Matchar INTE med nåt jag har på mig precis...

1 kommentar: