11 juli 2014

Villaliv

Sent på onsdagkväll styrde jag och mamma båten mot Långön. Spenderade nästan ett dygn ute på ön, och jestas så härligt det var! Bara slapp och vara, inga måsten. Här kommer en villa-bildbomb utan dess like:

 Andrasjön i kvällsskrud!
 Häj! Har har ni mig i gambefaffa Runars flytväst.
 Båtföraren mami!
 Snart framme...
 Bekant ställe!
 Nya terassen var toppen!
 Steekarn...
 ... som åt knackkorv till kvällsmål...
 ... och satt i shorts ännu klockan elva!
 Sen blev det kallare. Tycker jag är mig väldigt olik på denhär bilden!
 Ny dag, nya möjligheter!
 Vår villa, en salig röra!
 Kunglig frukost på terassen!
 Spanade in fågelmamman som matade sina hungriga ungar
 Hittade x-antal år gamla tygskor och drog på mig. Visade sig att de var stl 38 och nu har jag skoskavet från hell efter att ha promenerat i dem nästan en timme!
Iväg på skogspromenad!
I vår skog hittar man lite alltmöjligt! Enjoy:
 Älskar skogen!
 Denhär var ju helt klart bäst på hela rundan!
 Fittit ståor myrstack!
 Paparazzi-mamma blev paparazzad!
 Lågt vatten!
 Kocken i farten!
 Ris, kyckling-bacon-paprikasås och iste, göttens!
 Hejdå Långön!
Mam va do brassar!

2 kommentarer:

  1. Alltså vilka konstverk i skåogin! Hahaha :D Heilt fenomenalt. Å va mysi villa ni har! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e liti smårolit nog tå man gar omkring i skogin å mittiallt kan man si en gubb eller två ;) å tack! liti omodernt, men så får e väl vara på en villa utan ström eller vatten..

      Radera