31 augusti 2014

Den sista augustidagen

Gårkvällen började med att Kalle bjöd hem två av sina kompisar, jag hade inget att tillägga i diskussionerna så jag joinade Sara och gänget hemma hos Ropa och Ellen. Lyssnade på 90-talsmusik och pratade bort nån timme. Traskade vidare till Tom och Åsa där det badades tunna och tillverkades pizza. På något underligt vis hade klockan plötsligt blivit halv fyra och det var dags att traska hem.

Idag for sambon iväg på varmans till Karstula medan jag passade på att sova till tolv. Åt två fullkornstortillas till frukost/lunch och sen har jag bara lyssnat på musik och funderat på vår kommande resa. Fyra fakin' dagar kvar nu!!! Mycket har jag att göra och förbereda ännu innan vi kan komma oss iväg. Har inte ens börjat packa... Kvällens planer är en cykeltur med Madde och sen ett benpass på gymmet som avslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar