8 augusti 2014

Itt ere väl läge fö he itt!

Morgonpose!

Idag tog det emot ganska ordentligt när alarmet ringde klockan sex. Funderade x-antal gånger på att krypa ner tillbaks under täcket. Men på något vis fick jag skrapat upp mig själv och kom mig iväg. Hade sölat så länge att jag blev tvungen att ta en "kortare" runda idag. Gick uppför lokalbacken istället för uppför Kyrkbacken. Nå, i slutändan visade det sig bara vara 200 meter kortare, haha! Gick i alla fall 4,8 kilometer på 41 minuter, medelfart 6,99. Så det närmar sig!

Jobbdagen idag var smått kaotisk faktiskt. Sista dagen sommardagis, fredag, mycket att ställa i ordning inför nästa vecka... Ja, en sån dag helt enkelt. Kom mig hemåt strax efter halv fyra, regnade sådär passligt för min 1,5 kilometers cykelfärd hem, och sen blev det uppehåll. Tääck. Fixade ihop lite makaronilåda och nu vilar jag på maten/laddar för kvällens gympass. Ska köra benpass för första gången idag. 15 reps, 4 serier. Kommer att suga musten ur mig! Just sayin'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar