1 augusti 2014

Lagerhaus wanties

På något vänster fick jag nys om att Lagerhaus har en webshop, och inte bara IRL-butiker. Tänkte jag skulle kika in sådär allra hastigast. Där i något skede när jag satt och aah:ade och ooh:ade konstaterade jag att jag kanske borde spara bild på sånt jag är intresserad av, så jag kan hålla det i bakhuvudet om jag åker över till Umeå i höst/vinter. Nå, det visade sig inte bara bli "några" saker, utan en hel jävla drös. Såattehäran... Nån som hänger med till Umeå småningom!?! Och ja, det är väl ingen tvekan om vilken färg som är min absoluta favorit just nu.......

3 kommentarer:

  1. Hande eina burken va tydligen åt mej ;)

    SvaraRadera
  2. Så jävla synd bara att man itt kan beställ tärifrån ti Finland :( Ja skicka ejn gang tilomee ett mejl tid å fråga..

    SvaraRadera