17 augusti 2014

Sunday morning

Godmorgon världen! Det blev en välbehövlig sovmorgon till klockan tolv idag, efter gårdagens festligheter. Luzilla och Daniel var det finaste paret som hade ordnat den coolaste festen. Vi åt god mat, skrattade i gott sällskap, följde fint program och dansade natten lång. Jag fick gå hem emellan och sätta på mig mera kläder, det var verkligen isande kallt! Bara 7 grader visade mätaren när jag väl kom mig hem där runt klockan fyra.

Idag har jag en del planer, men jag tar dem med ro. Har nyss vänt ihop en plättsmet, som jag snart ska sätta igång och steka. Borde skriva lite NNSB-listor osv, och sen ska jag bila iväg till Nykaabi så fort jag känner mig tillräckligt kry för det. Ett nedrekroppspass på gymmet borde jag också orka med innan denhär söndagen är över. Men annars inte mycket pågång!

Ska försöka aktivera mig med Bostadsmässobilderna småningom också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar