10 september 2014

Bloggdöden

Så min blogg har precis som mig haft semester några dagar. Hann bara göra ett tidsinställt inlägg innan vi åkte iväg till Turkiet, men det fick duga. Har verkligen försökt koppla bort internetvärlden denhär veckan. Vi har wifi överallt på hotellet, men turligt nog är signalen dålig i vårt rum, så min telefon har fått vila upp sig. Instagram har jag flitigt kollat och uppdaterat, Bloglovin har jag plöjt igenom två gånger,  bloggen har jag inte ens loggat in på under veckan som gått. Och det känns riktigt bra! Hoppas kunna fortsätta på samma bana när vi kommer hem.

Och ja, hem kommer vi, riktigt snart också. Idag är sista hela dagen här i Alanya. Imorgon hämtar flygbussen oss 11:55 och så påbörjas hemresan. I Vasa borde vi vara nån gång efter klockan 21 imorgon kväll. Vi har haft en skön vecka, på många vis. Ni ska få höra allt och se bilder bara jag har tid och ork. Vi har i varje fall fått både sol och regn, vi har tagit det lugnt, fått ny färg på huden och ätit god mat. Jag har säkert gått upp fyra kilo och vågar knappt visa mig i bikini just nu. Men semester är semester! Och det ska nog bli skönt att komma hem till höstfärger och rutiner igen, det må jag då säga!

Och sorry för taskiga telefonbilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar