28 september 2014

Miles Vincent Clapham

Idag har jag och Kalle varit på dop. Det var Therese och Lewis' lilla baby Miles som blev döpt i Dragnäsbäck kyrka. Och vet ni - jag har fått äran att bli hans fadder! Här kommer några bilder från dagen:

 De lyckliga föräldrarna!
 Jag fick läsa en vers ur barnevangeliet.
 En annan fadder till Miles är Tees kompis Elsa från Sverige, som hon bodde ihop med i Barcelona.
 Man kan faktiskt sova sig igenom sin egen dopceremoni!
 Jag fick tända dopljuset.
 Och här ser ni min outfit för dagen: Röd kavaj, svart spetsklänning, rött bälte, leggins och bruna kilklackar.
 Fina familjen Clapham-Järnström!
 Miles och tant Mimmi <3
 Doptårtan var minst sagt häftig!
 Massa gott att äta...
 Skönt i tant Sassas famn!
 Brutalt!!!
 10 år, still going strong <3
Cutiepie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar