21 september 2014

Söndagströttheten


Så det blev både pokal, bordsdammsugare och Renault för mig idag i Lapo! En fjärde plats i damklassen trots sprillans ny asfaltsbana och regnväder. Okej, nya bilen vi fick kom faktiskt inte i mitt namn, utan i sambons. Men i alla fall! Just typiskt detdär.. Under mina fem varmanssäsonger har jag inte fått EN ENDASTE bil. Har räddat två eller tre av våra egna och fått dem på skydd, men aldrig fått nån ny. Idag var en såndär gång då jag bara borde ha fått den. Det var två bud på bil nr 16. Kalle hade satt ett, jag det andra. Nå aijaa, inte ens med 50% chans fixade jag det!!!

Dagen kändes extra lång med en fyratimmars nattsömn i bagaget, och lite för mycket regn under dagen. Klockan sju åkte vi iväg från Brännbergskärr i morse, runt nio ikväll återvände vi. Trött och slut i knopp och kropp! Och nä, jag tror inte min förkylning blev så glad över denhär dagens väder... Får se hur det känns imorgon, om det blir nån zumba eller inte. Om jag ska tro ryktena rätt så kommer jag få envisas med denhär sjukdomen ett bra tag ännu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar