3 september 2014

Unfocused


Här har ni två ivriga resenärer! Eller ja, åtminstone en... Denhär dagen började kanske inte sådär jättesuperdupertoppen. Hade satt väckning på 7:15 för att hinna med min tjugonde och sista morgonprommis. 7:38 pussade sambon hejdå och frågade om jag var för krasslig att gå ut och gå eller. Jag blev sur på mig själv för att jag sovit genom alarmet men konstaterade att kanske det var nån mening med det, halvkrasslig som jag kände mig. Sov vidare en halvtimme och jobbade sen glatt 9-17. Känner bara hur ofokuserad jag var på jobbet idag. På förmiddagen var det inte riktigt nåt som ville som jag hade tänkt mig. Men sådär är det när man har hundra andra saker i huvudet.. Gissa hur lång morgondagen kommer kännas!?

Annars har jag också hunnit en sväng till Nykaabi idag. Valde Elli-tur över Rapa-talko. Bra val! Riktigt skönt med en timme ute i naturen. Nu har vi kollat Idol och jag tvättar sista maskinen inför resan. Ska gå och försöka packa det som ligger på soffan i Kalles rum, så slipper jag allt det imorgon. Kommer ha tillräckligt mycket att fundera på imorgon! Hoppas verkligen att tidtabellen håller. Och ja, gud förbanne om jag vaknar upp med värsta förkylningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar