29 oktober 2014

Nytt bloggställe


Tjeeena! Härifrån har jag nog aldrig nånsin bloggat förr, trots att skrivbordet från första början var tänkt som min dataplats. Nu går det ju bra när skrivbordet står ganska "centralt", i udda hörnan, men sen när (om...) kontoret blir klart tror jag nog knappast att jag vill sitta där i min ensamhet. Jaja..

Kikar bara snabbt in för att säga hej. Hade stängningsskift idag och jobbade alltså till fem. Kom hem, värmde en portion spaghetti och morosås, hängde tvätten och tog en dusch. Nu ska jag hoppa i lite vettigare kläder och bila till Centrumskolan. Där går den första REKO-utdelningen av stapeln. Spännande! Jag har beställt ägg, potatis, morot, tomat och honung. Bild utlovas senare! Så blir det väl en sväng till butiken om jag/vi hinner, och så har vi NNSB's höstmöte i Jeppo klockan 19. Så en sån dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar