27 november 2014

Dagens visdomsord

Efter en nästan tio timmars arbetsdag och en skön 1h 20min promenad med min käraste Tees med tillhörande eftersnack på över en timme kändes det riktigt bra att bänka sig framför Bytt är Bytt med en kopp persikokvarg och några rader choklad. Jag tar ingen stress över att jag fortfarande inte hunnit julpynta, eller att halva huset ser ut som ett katastrofområde. Mest fundersam är jag på livet just nu. Dagens samtalsämnen väckte många tankar och funderingar. Och ja, sen måste jag nog erkänna att jag är gaaanska nervös inför morgondagens bloggjulfest! Ska fixa både frisyr och smink, så det känns ju lite som att utsidan är "på raden", medan jag är lite osäker på vad man egentligen ska säga och göra. Nä, jag är inte direkt osocial, men ibland lite osäker när jag är bland många okända människor. Men hey. vi är väl ändå som en enda stor familj, vi bloggare här i Österbotten? Eller har jag helt fel?

Avslutar denna torsdag med några fina visdomsord, utvalda av ingen mindre än min mommo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar