10 november 2014

En annorlunda start på veckan

Som vanligt har min måndag gått i jobbets tecken. Var hemma efter fyra nån gång, och kunde konstatera att dendär reflexvästen är väldigt välbehövlig just nu. Jösses så mörkt det var! Idag blev det en ny maträtt till middag, en fisksoppa med både lax och räkor. Ska ge er receptet ännu ikväll. Riktigt gott! Den sedvanliga trippen till Nykaabi och Jeppis blir inte av idag, eftersom mamma var för krasslig för zumba. Sen har jag eventuellt lite andra planer imorgon och hamnar eventuellt att skippa Pensala-zumban, så därför har jag vidtagit åtgärder för att säkerställa att jag åtminstone får dansa zumba en gång denhär veckan - våldsgästar zumbatjejerna på Centrumskolan ikväll. Det börjar klockan 18 och nu ser jag att jag snart får hoppa i kläderna och åka iväg...

Dagens outfit: Tröja - Cubus, byxor - Dr Denim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar