6 november 2014

Hemma och vänder

Vad passar väl bättre denna vintriga torsdag än en sommarbild?

Min torsdag började med en promenad över gräsmattan till HVC. Hade läkartid för att fundera på min rygg och min förkylning. Läkaren var inne på samma spår som mig (och naprapaten): Min ständigt sjuka rygg beror på förkylningen, som nu varat i över sju veckor. Och inga botemedel i sikte. Jahapp, det är roligt mest hela tiden.

På  jobbet har jag i alla fall varit idag, 8:45-15:15 ungefär. Ikväll ska vi ha farsdagsfest på avdelningen, så det har vi ställt i ordning för under dagen. Bakat kladdmuffins, torkat damm och kånkat bord, bytt dukar och såntdär. Nu är jag hemma och svänger, ska fixa ihop lite mat innan jag återvänder till dagis. Älskar att ordna bjudningar av olika slag, därför är jag extra ivrig inför kvällens farsdagsfest. Ååh om jag ändå kunde ta bilder att visa er! Kommer att bli SÅ kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar