13 november 2014

I love Tupperware?

Så ikväll var jag bjuden på Tupperware-demo hem till Madde. Har tidigare också varit på TW-party, samt varit värdinna för två demonstrationer (eller var det tre?) själv också. Älskar ju hemmapartyn av alla de slag, både att ordna och att gå. Så vad passade väl bättre denna mörka torsdagkväll i november än att bänka mig i Maddes snygga fåtölj och lyssna till Nillas intressanta produktförevisning? 

Under kvällens gång och när vi sen bläddrade igenom katalogen för att göra våra beställningar konstaterade jag att det är rätt många Tupperware-produkter jag har hemma. Några av dem har jag köpt, andra har jag fått i present, men den största delen är faktiskt demonstrationsgåvor av olika slag. Räknade till ungefär tio produkter, men det lämnade och "påta" mig lite, så när jag kom hem rev jag fram alla TW-grejer jag hittade i skåpet och ställde fram. Har bara en sak att säga: HÄRREJÄVLAR.


Mina Tupperware-produkter:
- Termoskanna (gåva)
- Saftkanna (gåva? minns inte..)
- Vattenflaska
- Ultra Pro-ugnsform 5.7 liter (gåva)
- Svartgröna serveringsskålar, stor och liten (gåva)
- Vispskålar, stor och liten
- "Såsburkar"
- Durkslag (gåva)
- Bakningsunderlägg (julklapp)
- "Kakaoburk" (gåva)
- "Kryddförvaring" (gåva)
- Lökförvaring (gåva)
- Slickepott, stor och liten (födelsedagspresent i tiderna)
- Microkanna
- Parfait-ring
- Pajform i plast
- Stor degbunke (födelsedagspresent)
- Frukt- och grönsakslåda (gåva)
- Små förvaringsburkar (gåva),
dessa beställde jag också fyra nya av ikväll
- Lökhackare
- Förvaringskopp (gåva)
- Matlåda
- Liten vispskål (gåva)
- Locköppnare (gåva)
- Frukt- och grönsaksskalare
- Äggdelare (gåva)
- Citrusskalare (gåva)
- Kaffemått (gåva)
- Måttskopa (gåva)
- Sprits (gåva)
- Mugg med tättslutande lock (gåva),
denna vann jag ikväll i en utlottning!
- Serveringsskål med fyra fack

Jaa... Fattar ni nu varför jag älskar att ordna partyn!? High five åt mig liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar