13 november 2014

Månadens videoblogg - sneakpeek


Igår gjorde jag en videoblogg, imorgon tänkte jag att ni ska få se den. Hade tänkt ladda upp den igårkväll, men det tog så hiiimla länge att jag prioriterade sömn istället. Ni ska kanske inte förvänta er en lika stor succé som min första videoblogg, men eftersom jag tänkt göra en film i månaden framöver (får jag riktigt flow kanske det  blir en i veckan?) måste jag ju börja nånstans. Kan ge er en lite hint: Månadens videoblogg utspelar sig i mitt kök. 13:30 imorgon, fredag. Du får så lov att haska åtta(!) minuter av ditt liv på mig (man får nog spola lite). Videoblogg. Imorgon. Be here, okee?

6 kommentarer:

  1. alltså jag älskar sådän humor <3 skrattar högt! :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha bra om nån har lika skit humor som ja :'D

      Radera
  2. Åh, hahahah :D ska absolut si!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för stödet :D tyvärr ere it lika rolit som denhär ovan!

      Radera