12 november 2014

Om att ha flow

Alltså jag vet inte ens var jag ska börja.. Har haft sånt otroligt flow denhär dagen, kan inte fatta! Kom hem där efter fyra, gjorde mat och fixade en ny videoblogg (coming soon!). For till svärmors för frisering, så nu har jag både ny hårfärg och lite kortare frilla! Det blev ingen sidecut, utan vi konstaterade att vi ska sätta i ny permanent istället (snart). På vägen hem kurvade jag via Posten där jag både hämtade ut ett Nelly-paket, samt min vinst från Anna-Lenas bloggtävling. En av klänningarna från Nelly satt som en smäck. Ååh, det kommer bli SÅ kul på bloggjulfesten! Längtar redan.. Sen när jag beundrat mitt nya hår och monterat ihop mina cottonballs satte jag mig vid datorn. Och vad ser jag då, om inte att jag vunnit tävlingen på Emelies blogg också! Herregud alltså. Jag som ALDRIG vinner NÅGOT!!! Tror inte det finns nån annan som är lika happy som mig just nu! Sambon borde verkligen ha filmat mig när han kom hem och jag nyss läst att jag vann jul-lyktan. Skuttade omkring som en fjortis som fått sin första kyss, typ. Materiell lycka, tror jag det kallas! Det är väl nu jag borde lämna in min första lottolapp, eller hur..?

Dagens outfit: Pastelliga jeggins - Gina Tricot, randig t-paita - Ellos, kofta - Vero Moda
Dagens middag: Pasta med baconsås.
Hint: Detta åstadkom jag samtidigt som jag videobloggade...
Så perfekt med vita cottonball lights på inredningsstegen!
Min nya klänning <3
Håret! Dålig bild, jag vet, men det är bara en sneakpeek...

9 kommentarer:

  1. Ha du recept på ade baconsåsen? :)

    SvaraRadera
  2. Ooohh ska bli så spännand me en ny videoblogg. När kommer an? :D

    SvaraRadera
  3. Alltså ja ha fundera hela hösten på att ja måst fråg efter recepti på hande såsen, men aldri håxa på e tå vi ha råkadist

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med flow, RÄTT ÅT DIG (så sa alltid min Fammo då något gick riktigt bra för någon) <3 kul med klänningen också, är själv överlycklig för att jag hittade en perfekt klänning till samma tillställning igår :) Vi ses! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! kan tänk mig att Satu sa de :') ja såg att du had hitta klänning också, va tur! ska bli kul att träffas, länge sen sist! kram

      Radera
  5. Haha vilket flow alltså! Alltid kul att göra någon glad :)

    SvaraRadera