11 november 2014

På husvisning

Idag efter jobbet styrde jag kosan mot Vasa, hämtade upp Sara i Brändö, och for på husvisning i Gerby. Häromdagen fick jag en inbjudan per mejl (det löns att vara intresserad!) angående en husvisning av ett inflyttningsklart Kannustalo Aurora i Vasa. Gjorde om lite planer för veckan och dagen, sökte sällskap och åkte iväg. Säkert många som undrade vad jag och Sara var för lesbopar som gick och funderade på olika lösningar i huset, haha! Ett maffigt hus var det, herrgårdsmodell och ute vid sjön. Inuti var det ljust och öppet. Kanske inte riktigt vad jag själv är ute efter, men intressant att titta i alla fall!

Nu förstår ni säkert att det enda som snurrar i mitt huvud är hus hus hus... Än en gång! Det tar aldrig slut alltså. Crazy housewoman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar