30 november 2014

Swingclub: Lillajul edition

Igår kväll var vi bjudna hem till grannarna Tom och Åsa för den månatliga Swingclub-träffen. Själv missade jag oktober månads happening, och augusti-september föll bort, så senast jag firat Swing var i juli(!). Härligt att träffa gänget igen! God mat, goda drycker, mycket skratt och helt enkelt en supertrevlig kväll. Att vi dessutom fick håla till i "Haga slott" gjorde inte saken sämre direkt!

Tom gjorde maten - förrätt: Malaxlimpa med räkröra och kallrökt lax. Aldrig fel!
Varmrätt: Potatisgratäng, nötentrecote, sås och sallad. Mm-mmh!
Efterrätt: Lumumba
Sen kom lillajulstomten på besök, med en korg paket!
Jag fick en bastuolja, men eftersom vi inte har nån bastu, böt jag till mig en handkräm istället. Bytt e bytt!
En Bailey's på he tå!

Efter lite tunnbadning (girl's only) och musicerande trippade vi hem i natten. Så himla skönt att vara hemma FÖRE TVÅ för en gångs skull. Ja, alla kanske inte tyckte det var så lyckat men... Sov gott i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar