2 januari 2015

Carros 2015-lista

Hur firade du nyårsafton?
Här hemma hos oss i goda vänners lag.
Vem pussade du på tolvslaget?
Ingen... Men nån gång där efter pussade jag nog Kalle.
Vilket datum ser du framemot 2015?
För det mesta ser jag nog framemot Kemora på första maj, som i år borde bli just 1-3 maj. Annars har jag inget särskilt inplanerat vad jag vet...
Något du hoppas ska hända?
Att vi åker iväg på resa för att fira svärmors 50-årsdag! Hoppas hårt på Kroatien...
Vem tror du att du kommer spendera mest tid med 2015?
Kalle, och dagisbarnen.
Har du något nytt projekt pågång för 2015?
Ja, få färdigt hallen!!! Har bara väntat över ett år nu... Och tyvärr, ränsa ur uthuset.
Kommer du flytta under 2015?
Hoppeligen inte!
Vad kommer du lägga mest pengar på?
Sparande, hade jag tänkt! Men sådär realistiskt blir det väl nog mat och bilen...
Kommer du byta jobb/avsluta studier?
Mitt arbetskontrakt går ut 31.7, men hoppas på att få förlängt igen, denna gång med fast anställning.
En filmpremiär du ser framemot?
Sista Fast and Furious-filmen, helt klart!
Vad gör du sommaren 2015?
Har en lika skön semester som ifjol, kanske? Eller far på roadtrip till Norge? Vem vet!
Något du vill satsa mera på?
Mig själv! Träning och hälsa, alltså. Att må bra. Och kanske liiite mer på bloggen!?
Ska du resa under 2015?
Har inte inplanerat nåt, men hoppas på åtminstone en resa till varmare breddgrader.
Personer du ser framemot att få umgås mer med 2015?
Tees! Vi träffas nog alltför sällan, och det känns lite som om jag borde passa på nu när de bor i Finland...
Vad kommer du göra annorlunda 2015?
Vara mer positiv, spara mer pengar.
Sist men inte minst, vad är dina nyårslöften?
Ger inga nyårslöften, men något ditåt är i alla fall att köpa mindre prylar (bara en gång per månad får jag köpa nåt jag VILL HA, men inte behöver..) och spara mera pengar. Träna och vara lika hälsosam som största delen av förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar