26 januari 2015

Min helg på Instagram

Lördag:
 Dagen började med ett glas blåbärs-banansmoothie och egenbakat hälsoknäcke med en inredningstidning som sällskap
På kvällen mötte vi upp mina och sambons föräldrar samt Ida för en middag på Fransmanni. Jag åt oxgryta med ugnsbakad potatis, och till efterrätt blev det creme brulee. Gott!
 
Sen gick vi på Wasa Teater och såg Folkets dagblad. Riktigt bra, fick många goda skratt!

Söndag:
7 km promenad i sällskap av Maria, Madde och Simba. Tror inte vädret kunde ha varit mer perfekt!
 Efter kvällens revyövning traskade jag ner till gymmet för ett pass. När jag kom var gymmet smockfullt (15 personer, knappt så jag hade plats att göra utfallssteg), men tack och lov så fick jag stretcha ensam.

Ni kan följa mig på Instagram, heimimmi heter jag där. Uppdaterar rätt ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar