7 april 2015

Frustration

Just nu är jag så himla frustrerad. Vet inte när dethär sjukhelvetet ska få nåt slut. Förra veckan frisknade jag ju äntligen till och kunde sätta igång med träningen igen. Påsken kom ju lite emellan, men jag såg framemot att kämpa igång riktigt ordentligt denna vecka. Men nä vet ni, tji fick jag. I-fakin-GEN! Nu har jag sjuk hals och känner mig riktigt trött och hängig. ALLTSÅ HÄRRIGUD hur svårt ska det vara för en mänska att hållas frisk!? Jag äter mina vitaminer osv, men inget verkar ju hjälpa. Ingen skillnad om jag är igång eller vilar, lika krasslig ändå. Och tröttheten alltså, denhär konstanta tröttheten. Brukar man inte bli piggare på våren, eller? Nä fy, jag blir så irriterad att jag bara vill gräva ner mig under lövhögarna och vakna upp igen lagom till semestern. Fy F-A-N för att vara sjuk, eller ska vi säga sjuk-isch, hela tiden.

4 kommentarer:

  1. Är det så att du är stressad över arbetet och det slår ut när du skall tillbaka dit? Eller har ni mögel i huset där ni bor? Detta låter ju inte riktigt som det skall vara :/ Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ej bevisat, men misstankar om mögel på arbetsplatsen.. Så gissar det är därför. Tack ska du ha!

      Radera
  2. Usch, ni verkar int ha e na vidare bra. Hoppas ni får en lösning på e snart så att alla böri må bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä, he känns ju int direkt bra just nu.. får väl egentligen vara tacksam över att ja byter arbetsplats ti hösten, om man ska si e ur han synvinkeln!

      Radera