13 april 2015

Ingen vanlig måndag

Förutom att jag varit i jobb mellan halv nio och halv fyra har detta inte varit nån vanlig, tråkig måndag. Nej, efter jobbet tankade jag bilen, åkte fort hem och vände ihop pasta med skinksås blandat till en enda "mönjo". Hoppade i bättre kläder, smetade lite smink i fejset och startade sen igång bilen igen. Hämtade upp Louise i Strandbyn och brummade sen vidare till dagis, därifrån vi åkte Riksåttan i en lång rad (okej, vi var bara tre bilar men..) mot Esse. Vi besökte Sagoskogens dagis och åt sen late dinner på Föusfiness. En mycket trevlig måndag, om vi bortser från pissvädret. Det allra bästa var att när jag kom hem så fick jag och sambon bänka oss i soffan med ett sprillans nytt avsnitt Game of Thrones. Wohoo, som vi väntat alltså!

Louise fångade mig (och vår goda mat) på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar