26 april 2015

It was a rainy day

Idag slog jag upp mina bruna runt halv elva. Regnet smattrade mot rutan och mina planer om en dag utomhus fick kasta sig i väggen... Istället har jag rivit lakanen ur sängen, tvättat fyra maskiner tvätt och planterat om ungefär hälften av våra grönväxter. Däremellan hann jag också värma lite mat åt mig samt komponera ihop ett sprillans nytt gymprogram, baserat på två gamla program gjorda av Sabina. Var på gymmet mellan fyra och halv sex. Tog en snabbdusch och for sen iväg till Maddes. Vi gjorde nåt riktigt roligt, nämligen planerade en resa till sommaren! Nån som vågar gissa vart vi ska åka?

Och nu sitter jag hemma i soffan och väntar att sambon ska släcka av sitt Playstation så vi får spendera resten av kvällen med en chipsskål och lite serier. Va e väl betär än he?!

Får väl anta att man gjort nåt rätt när det känns osäkert att gå nerför lokalbacken efter gymmet när benen skakar så våldsamt... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar