14 april 2015

Två år

Kan ni fatta att det är sant, om jag berättar för er att det idag gått TVÅ ÅR sen vi fick nycklarna hit till Midgård? Nä, tänkte väl det. Två år. Hur i hela friden gick det till? Tyckte det var så himla nyss som vi stod och skrapade tapeter, funderade på möbler och packade ur och i lådor i all oändlighet. Dessutom bör jag väl tillägga att Kalle sådär lägligt "satt inne" (i Dragsvik, då) just den månaden när det hände som mest med flytten från Jeppis till Årvas.. Lägligt, minsann. Ändå känns det som vi bott här sååå mycket längre än två år. Kände verkligen från första början att dethär huset kunde bli ett hem. Och så rätt jag hade. Så hemma jag känner mig här! Har nog svårt att föreställa mig att vi skulle bo nån annanstans, åtminstone när det kommer till "vanliga" hyresbostäder. Nä, nästa gång jag flyttar är det nog till mitt riktiga hus. För aldrig i hela helvete att jag packar alla dessa saker en gång till! Trodde jag hade mycket grejer när jag flyttade från 42,5 kvm. HAHAHAHAHA. ÅRETS SKÄMT.

Minnen, minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar