21 maj 2015

En liten resa

Kanske jag glömt att berätta för er att vi åker på en snabbresa till hufvudstaden nästa vecka? På torsdag byter jag skift med Kerstin och öppnar, så jag kan smita iväg efter vilan. Kalle och jag bilar iväg ner till Helsingfors och inkvarterar oss på Cumulus Olympia. Hinner kanske ta det lugnt nån minut innan vi traskar iväg de cirka två kilometrarna till ishallen. Där ska vi sen hoppeligen få se Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators live. WOHOO! Slash (från Guns n' Roses) är en av de bästa gitarristerna i världen, och Myles min absoluta favorit (ni kanske känner igen honom från Alter Bridge). Blir nog en riktigt perfekt getaway. Sen får vi se om vi stannar en stund i hufvudstaden på fredag, eller om vi kommer raka vägen hem när vi vaknat och fått hotellfrukost *smiley med hjärtögon*. Nä, det blir nog en bra liten resa!

Jag hoppas innerligt att de spelar denhär låten på torsdag!

1 kommentar: