22 juni 2015

Midsommardagen

Midsommarhelgens lördag spenderade vi hemma hos Madde & Rico i Tacksamviken. Vi var elva glada firare som samlats för att fira både midsommar samt Cilas och Saras examen. Kvällen gick åt att prata, skratta, äta gott och sjunga lite snapsvisor. Det bästa, förutom sällskapet då, var att vi kunde sitta utomhus hela kvällen, utan att frysa! Fantastiskt. Tusen tack alla inblandade för en toppenkväll! Sen råkade det sig att mina bilder hamnade i fel ordning när jag förminskade dem, så med risk för lite problem i ordningsföljden, varsågoda:

 Som den goda bloggande vän jag är passade jag på att fota lite av Maddes fina hem. Ni vet. för att hon inte har nån egen blogg där hon kan visa upp det. Haha!
Skeppohoj-Kalle
 Och utsikten sen då!
 Grillmaister Rico i farten!
 Mina fina!
 Äntligen dags för käk! Vi behövde INTE gå hungriga hem...
 M-U-M-S!
Koll, ett ljushovo! (mitt sätt att visa kvällens outfit...)
 Tusen tack till värdparet för en fin kväll!
Och priset för den snyggaste hemcyklaroutfiten går till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar