10 juni 2015

Nytt i bloggen

Skeppohoj banditer! Idag har jag nyheter att berätta för er bloggläsare: Det har uppstått en länklista här på el bloggos! Kolla i vänstra sidan ganska långt ner, efter inläggslänkarna, så ska ni se att ni hittar en sprillans ny gadget som heter "bloggar jag läser". Vem vet hur länge jag tänkt fixa en sån, men aldrig kommit mig för... Länklistan baserar sig på mitt Bloglovin'-konto, och innehåller de bloggar jag följer dagligen. Nån har kanske fallit bort, i och med skral uppdatering.. Men annars borde de finnas där! Lägger förstås till vartefter jag hittar nya bloggar att följa.

Följer ni nån av dessa bloggar? Eller kanske ni rentav hittade er själva där?
Och finns det nån jag totalt har missat!?

1 kommentar:

  1. Wohoo, äntligen en länklista. Tackar för att ja fick va med! ♥
    E fanns till å me nain blogg som int ja känner till från förr med på an å, så no får ja snok. :)

    SvaraRadera