22 juli 2015

Alltid lika skönt att komma hem


Helluuuu, I'm hoome! Semestern inuti semestern part 2, dvs. London- och Dublinresan, har kommit till sitt slut. Fem härliga dagar spenderade vi i Irland och England. Mycket har vi sett, och massor har vi hunnit med, både sightseeing och shopping. Jag har runt 300 bilder att gå igenom och förminska innan de kommer upp här på bloggen, men den som väntar på nåt gott... Ska försöka hinna tidsinställa några reseinlägg så ni inte blir helt utan att läsa igen, eftersom vi åker iväg till Tammerfors över helgen. Men dessa två lediga dagar innan dess ska jag verkligen försöka varva ner och bara ta det lugnt. Känns som om min semester dethär året i princip mest gått ut på att flänga land och rike runt.. Men med dethär vädret gör det väl inte så mycket!

Kalle har också semester nu, så vi tänkte kanske söka oss en sväng till Jeppis ikväll eller imorgon, för att se om det är nåt på gång i och med Jakobsdagarna i staden. Lite finns det väl kvar att fixa på bilen inför helgens Kardaanikunkku, men annars är det väl "på raden".. Försöker njuta av mina sista semesterdagar nu bara. 1,5 veckor kvar och så kallar arbetslivet igen.

Tack förresten för era frågor i frågestunden! Ska ta och svara så fort jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar