4 juli 2015

The last few days

Om ni undrat vad jag riktigt haft för mig de senaste dagarna när det varit så tyst här, så ska jag berätta för er. Här i min nya hemkommun ordnar de varje år Vörådagarna. Under en veckas tid ordnas det en hel del program här i trakten, vilket nu inträffat denna vecka. Jag har deltagit i "nattzumba" på onsdag kväll och Maxmodansin igår. Ikväll är vi påväg till Vörå för att hälsa på Linn & Åcke, och för att eventuellt besöka Vörådagsdansen på Ståorbjärji. Så lite har jag väl bidragit! Dessutom har jag hunnit vara och sköta fina S & A en stund på eftermiddagen, vilket jag också ska göra imorgon på morgonen. Sen blir det ModelLab i Jeppis med efterföljande konfirmation. Så en fullspäckad första semestervecka, det fick jag minsann!

Nattzumba i Maxmo tillsammans med Madde (och femtio andra)
Årets bikiniform.. Inte riktigt som jag hade tänkt mig, alltså!
 
En skön fredag på stranden tillsammans med Maria och Louise (och Tesso, Gabbe, Sara och Madde, som också var på besök en sväng)
Gott med lite krapula-pizza från st1!

2 kommentarer:

  1. Du ser ju iaf ut att ha platt mage - det kan man ju int riktigt säga om mig.. -___-

    Jag har förresten börjat blogga igen, bara sådär FYI. Samma Mymla, ny adress :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nähedu, har ju fotat framifrån för att de int ska synas vilken putmage ja har :'D

      okey, ska ta å kolla in!

      Radera