24 september 2015

En hösttävling i Härmä

Ifall någon är intresserad tänkte jag slänga upp bilder och en kort historia om hur det gick när vi körde i Härmä i lördags. Lite har ni ju redan fått läsa, men här kommer då resten:

Tävlingen började klockan tio med allmänna klassen, där svärfar var den enda ur vårt team som representerade. Han körde sig till en 15:e plats, och var den fösta oplacerade i klassen. Kalle hamnade att stå över pga att han fortfarande var sjukskriven för ryggen. Sen EVK, där Martin återigen körde, men denna gång stannade bilen.. Och tillslut junior och dam limittäin. Jag och Ida kämpade på i damklassen, där jag hade mer tur och körde in mig på en fjärdeplats, medan Ida tyvärr blev utan finalplats denna gång. Tävlingen var klar vid halv fyratiden, vilket är otroligt ovanligt! Men skönt.

Allmänna och EVK:
Såhär gick det för Daniel! Som tur inget allvarligt, bara bakrutan som kom bort, så han fick plasta in och köra vidare.

Dam:
Här var det nära ögat att jag skulle ha blivit påkörd...
.. väldigt nära!
Men jag klarade mig, som tur!
Jejee, 4:e plats!
Dagens pris: En bärbar stereo. Dock var jag lite besviken, för jag hade siktat in mig på femteplatsen, som skulle ha fått en (modern) saftmaja... HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar