31 oktober 2015

Husvisning: Heikius Hus

Här kommer bilderna och några kommentarer från den första husvisningen jag och Linn gick på efter bygga-bomässa i söndags. Heikius Hus förevisade ett cirka 200 kvadratmeters hus som nästan helt och hållet gick i svartvitt. Överlag tyckte jag att huset var fint. Planlösningen var bra, åtminstone på bottenvåningen. Andra våningen skulle jag kanske ha gjort lite annorlunda, nu bestod den nämligen i princip bara av tre stora sovrum, en megagarderob och ett badrum. Vad jag tyckte om det badrummet tänker jag dessutom inte skriva hit... Men nedre våningen var helt bra, speciellt mycket tyckte jag om det kombinerade vardagsrummet/köket/matsalen. Stilrent, öppet och fint! Jag som ofta lägger märke till små detaljer blev inte helt och hållet imponerad av helheten, men det är ju alltid kul att få se nya hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar