4 oktober 2015

Well hello


Här har ni en trött, nästan förkyld och smått illamående kvinna på 24 år. Helgens x-antal timmar utomhus känns i kroppen, likaså alla konstiga måltider, t.ex. chokladpudding, korv och chilinötter till lunch... Känns verkligen som om jag skulle behöva en detox just nu för att nollställa kroppen från allt skit jag tryckt i mig den senaste tiden. En omstart, så att säga. Och ja, jag är faktiskt lite sugen på c9. Men som Marica skrev, varför i hela friden skulle jag vilja betala 140€ för att svälta mig själv i 9 dagar?! Förklara det för mig så kanske jag köper. "Because it's worth it" är kanske inte den slogan jag är ute efter just nu. Men vi får se hur desperat jag blir. PS, på höstlovstorsdagen (15.10) ska jag ha en Forever-demo hemma hos mig, hojta till ifall ni är intresserade av att komma. Om inte annat så på en kopp kaffe och lite skvaller!

Vad annat då? Har 250(!) bilder i systemkameran efter helgens tävling i Jurva, så ni kan ju ha lite förståelse om det tar en stund att välja ut och ladda upp... Kalle har feber och kollar på Parlamentet, som jag inte alls finner underhållande. Själv är jag överlycklig över att jag fick tillbaks min externa hårddisk med innehållet från min gamla dator. HURRA för Multitronic liksom! Helt totalt värt de nittio eurona det kostade (som pappa betalade). Annars har jag väl inte så mycket på hjärtat. Ska småningom söka mig i säng, i hopp om att förkylningen som lurar djupt inne i näsborrarna inte bryter ut, och så att jag ska orka med fyra föräldrasamtal imorgon. HÄJRÅÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar