19 november 2015

En torsdag utöver det vanliga

Jaa-a hörni pojkar och flickor och partyfreakar... Detta har nog varit en torsdag med guldkant på minsann! Först steg jag upp i arla morgonstund 06:15 och traskade uppför backen till Gnistan. Gymmade en timme med glatt humör. Gjorde mig i ordning och åkte iväg till jobbet till nio. En helt vanlig jobbdag, som avslutades ute på skolgården tillsammans med sista tjejen. Och så roligt vi hade! Känner verkligen att jag är rätt kvinna på rätt plats just nu. Hemma var jag strax efter halv fem. Bytte kläder, värmde lite av gårdagens laxfrestelse, tog sambon under armen och åkte iväg till Kannustalo på möte. Vad vi gjorde där ska jag berätta en annan gång.. Cliffhanger! Sen via Kalles mommo för att hämta upp min galaklänning. Satt som en smäck! Sen hann jag bara hem och byta kläder, så blev det en 1,5 timmars promenad (7,5 km) tillsammans med Louise. Gjorde inte ett skit att det regnade lite, vi hade lika mycket mundiarré som vanligt, och benen bara följde med. Får nog bara konstatera än en gång, vet inte vad sjutton jag gjorde innan Louise fanns i mitt liv! #greatmindsthinkalike

Nu är jag färdig för den här dagen och ska bara äta lite kvällsmål, kolla ett avsnitt Big Bang och sen söka mig i säng. Imorgon har jag öppningsskifte och åker och hämtar "reservbååni" efter jobbet, så blir det en tur till stallet. Åså na fredasmys på he tå!

Nimimerkki: GLAD IDAG.

Har ni sett min nya reflexväst? Så snygg att jag kunde ha den till och med när det är ljust ute! 17,90€ på Stadium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar